Vandens aerobika

Siūlome Jums vandens aerobikos treniruotes. Vandens aerobika turi didžiulę naudą žmogaus organizmui. Vanduo yra ideali terpė fiziniams pratimams. Mankšta vandenyje yra daugelio ligų gydymo ir profilaktikos priemonė, todėl vandens aerobikos treniruotės tinka ir sveikiems, ir kenčiantiems nugaros, juosmens skausmus žmonėms, taip pat sergantiesiems sąnarių ligomis, po traumų ir ortopedinių operacijų. Vandens aerobika puikiai treniruoja kūną, stiprina raumenis, gerina medžiagų apykaitą, gerina kraujotaką bei bendrą savijautą.

Vandenyje atliekami pratimai stimuliuoja kraujotaką, padeda organizmui efektyviau pasisavinti deguonį, stimuliuoja smegenų veiklą, normalizuoja kraujo spaudimą ir mažina streso poveikį širdžiai, todėl labai tinka sergant širdies – kraujagyslių ligomis, esant smegenų kraujotakos nepakankamumui, depresijai, įtampai, esant per dideliam kraujo spaudimui.

Vandens aerobika ypatinga tuo, jog žmogui galima žala (traumos, patempimai) yra minimali, kadangi vandenyje mažėja neigiamos fizinių pratimų apkrovos stuburui, sąnariams. Šios treniruotės tinka visiems, kurie negali sportuoti salėje dėl stuburo ar sąnarių skausmo. Tai yra puikus būdas, padedantis pasijusti žvalesniais, stipresniais ir judresniais.

Vandens aerobikos nauda žmogaus organizmui:

  • stiprina širdį;
  • turi masažo poveikį;
  • gerina kraujo apykaitą, padeda išspręsti varikozinio kraujagyslių išsiplėtimo problemas;
  • šalina nuovargį;
  • padeda atsipalaiduoti, atsikratyti depresijos;
  • stiprina imuninę sistemą;
  • lavina kvėpavimą;
  • lavina ištvermę, raumenis;
  • gerina medžiagų apykaitą;
  • ramina nervų sistemą ir gerina smegenų veiklą;
  • gerina deguonies įsisavinimą bei didina plaučių tūrį;
  • gerina koordinaciją;
  • grąžina pasitikėjimą savo jėgomis;
  • padeda išspręsti antsvorio problemas;
  • padeda organizmui atsigauti po traumų;
  • padeda turint sąnarių ar stuburo problemų;
  • gerina laikyseną;
  • masažuojant jungiamuosius audinius, nyksta celiulitas.

Vandens aerobikos užsiėmimų tvarkaraštis

Antradieniais ir ketvirtadieniais 10:00
18:15

Nėščiųjų vandens aerobika

Kineziterapija vandenyje yra taikoma ne tik daugelio ligų atveju, bet ir normalaus, fiziologinio proceso – nėštumo metu, kaip vienas veiksmingiausių akušerijos profilaktikos ir gydymo būdų. Nėštumo laikotarpiu moters organizme vyksta kaulų – raumenų pakitimai bei fiziniai ir emociniai pakitimai. Nėštumo metu moteris priauga svorio. Didėjantis pilvukas keičia besilaukiančios laikyseną, pasikeičia svorio centras. Apsunkusi krūtinė priverčia pečius ir viršutinę nugaros dalį kūprintis, padidėja juosmens išlinkis. Didesnis krūvis tenka raiščiams ir sąnariams. Dėl pasikeitusios laikysenos ima skaudėti apatinę nugaros dalį, pečių juostą, tempia kirkšnis. Kasdienė nėščiųjų moterų mankšta ne tik sumažina šiuos negalavimus, neleidžia raumenims suglebti, bet ir pakelia nuotaiką.

Nėščios moterys, kurios nepriklauso rizikos grupei, gali sportuoti esant mažam ir vidutinio intensyvumo krūviui ir tai yra saugu vaisiui. Vidutinio intensyvumo krūvis teigiamai veikia nėščiosios sveikatą, padeda sustiprinti tuos raumenis, kurie gimdymo metu yra labai svarbūs - nugaros, dubens, pilvo. Reguliarūs pratimai padeda išvengti daugelio sveikatos problemų: širdies ligų, padidėjusio kraujospūdžio, cukrinio diabeto, osteoporozės, nutukimo, depresijos, o taip pat suteikia energijos, gerina nuotaiką, tobulina laikyseną, didina raumenų tonusą, jėgą bei ištvermę.

Fiziniai pratimai aktyvina placentinę kraujotaką, aprūpina deguonimi, gerina medžiagų apykaitą, judrumą, gerina raumenų tonusą, jėgą ir koordinaciją, rankų ir kojų aprūpinimą krauju. Vandens spaudimas naudingas visam kūnui: suaktyvėja medžiagų apykaita, limfos drenažas. Po užsiėmimų vandenyje sumažėja kojų ir rankų tinimas. Plaukimo kvėpavimo technika padeda ruoštis gimdymui.

Nėščiųjų aerobika, atliekama su specialisto priežiūra gali labai palengvinti gimdymo eigą ir atsistatymą po gimdymo.

Neščiųjų aerobikos užsiėmimai (trenerė – Olena Narbutienė):

Antradieniais ir ketvirtadieniais 11.00 – 11.45 val.

Nėščiosios, užsiimančios vandens aerobika, turi treniruotis tik tuomet, kai jaučiasi gerai. Jei sportuojant, yra jaučiami skausmai, užsiėmimus reikia nutraukti. Pasiteiraukite savo šeimos gydytojo bei ginekologo, ar nėra kontraindikacijų mankštintis baseine ir ateikite!


Būtina išankstinė registracija. Būtina pranešti apie dalyvavimą ir neatvykimą.

Registracija

Registruokitės užpildydami laukelius – tai greita ir paprasta!

Taip pat galite registruotis, skambindami 8 700 77717, 8 613 31004. Jeigu šiuo metu esate užsienyje, kviečiame registruotis per Skype.

Paslauga Kaina €
Vandens aerobikos abonementas (8 val.) 58
Vandens aerobikos abonementas (8 val.) neįgaliesiems 40